Reklama w internecie – modna i skuteczna promocja dla Twojej marki
Reklama w internecie to w dzisiejszych czasach podstawa dobrego marketingu. Z internetu korzysta obecnie już niemal każdy, dlatego warto popracować nad tym, aby oferta naszej marki była widoczna także w sieci. Jak to zrobić?
Reklama w internecie to w dzisiejszych czasach swego rodzaju “must have” jeśli chodzi o podstawy skutecznego marketingu. Dobrze widoczna, przejrzysta i czytelna strona internetowa, fan page na faceboku lub instagramie oraz kampania internetowa z prawdziwego zdarzenia to zestaw, który powinien skutecznie przyciągnąć, no i zatrzymać nowych klientów.
Znajdzreklame.pl – skuteczna reklama internetowa dla Twojej firmy
Na stronie znajdzreklame.pl znajdziesz szczegółowe opisy poszczególnych rodzajów reklam i kampanii reklamowych, czyli reklamy w internecie, ale też opisy reklam tradycyjnych, wielkoformatowych i wiele innych – dzięki czemu nie kupujesz kota w worku. Ponadto, firma zapewnia fachową pomoc na całym etapie trwania kampanii. W praktyce oznacza to, że jesteś w stałym kontakcie z profesjonalistami począwszy od projektu i wyceny, poprzez działania prowadzone w ramach promocji, po raport z wynikami kampanii. Otrzymujemy więc nie tylko pomoc na każdym z etapów trwania kampanii, ale i profesjonalną i rzetelną ocenę skuteczności kampanii po jej zakończeniu. To, co wyróżnia ofertę znajdzreklame.pl na tle innych tego typu firm to szeroka oferta reklamowa, a także bezpłatna wycena, dzięki czemu bez stresu możesz oszacować czy stać Cię na konkretną kampanię reklamową.
Czym jest reklama internetowa?
Reklama w sieci to absolutny must have jeśli chodzi o udany marketing. Z internetu korzystają obecnie niemal wszyscy, dlatego skuteczna kampania internetowa pozwala na dotarcie do każdej grupy docelowej, a w konsekwencji realne zwiększenie liczby klientów.
Reklama w sieci może przybierać różne formy. Reklamy przy wyszukiwaniu, linki sponsorowane, dobrze wypozycjonowany sklep internetowy, fan page w social mediach, zadbana i czytelna strona internetowa, ciekawy newsletter – wszystko ma znaczenie. Poniżej znajdziesz opis wybranych rodzajów reklamy internetowej.
Rodzaje reklamy w internecie
Jeśli chodzi o rodzaje reklamy w internecie, wartą omówienia w pierwszej kolejności jest reklama Google Ads. Ten rodzaj reklamy w sieci jest ściśle związany z przeglądarką Google, która jest największą siłą napędową jeśli chodzi o reklamę w sieci. Reklama Google Ads może przybrać formę linków sponsorowanych czyli reklamy, która pozwala na szybkie wyszukiwanie Twojej strony internetowej w sieci. Warto zaznaczyć, że linki sponsorowane ukazują się zwykle na szczycie listy wyszukiwania przeglądarki Google, dzięki czemu potencjalni klienci szybko trafią na Twoją ofertę.
Kolejna forma reklamy Google Ads to tzw. Google Shop. Ten rodzaj reklamy w sieci przynosi bardzo dużą skuteczność sklepom internetowym, ponieważ pojawia się nad linkami sponsorowanymi, tuż pod polem wyszukiwania. Przybiera formę bezpośredniego linku do produktu, którego szuka użytkownik, a w zestawieniu z dobrze zrobionym, atrakcyjnym dla użytkownika zdjęciem pozwala przyciągnąć więcej klientów.
Wartą uwagi jest także reklama Google Ads w formie Google Display. Google Display to rodzaj reklamy graficznej, który pojawia się na różnych stronach internetowych, które dany użytkownik odwiedza. Skuteczność tego rodzaju reklamy również jest duża z uwagi na mechanizmy jej działania. Mianowicie, Twoja reklama będzie wyświetlana użytkownikom znajdującym się w Twojej grupie docelowej lub tym, którzy odwiedzili Twoją stronę już wcześniej. Dzięki temu wzrasta szansa na pozyskanie klientów, którzy są autentycznie zainteresowani Twoją ofertą.
Jeśli posiadasz filmiki, animacje lub spoty reklamowe promujące Twoją markę możesz skorzystać także z reklamy YouTube Ads, która wyświetlana jest użytkownikom w trakcie oglądania materiałów w serwisie YouTube.
Tym z Was, którzy są żywo zainteresowani reklamą w mediach społecznościowych, a także tym przedsiębiorcom, których grupą docelową są przede wszystkim użytkownicy portali społecznościowych przypadnie do gustu reklama Facebook Ads lub Instagram Ads. Użytkownikom wymienionych portali reklamy wyświetlane są na podstawie danych zamieszczonych w profilu oraz wyszukiwań przeglądarki, co pozwala na świetne dopasowanie reklamy do konkretnego typu odbiorcy.
Super artykuł, na pewno wykorzystam tą wiedzę do własnej reklamy, bo wszystkie inwestycje trzeba robić z głową